Digital Transformation Summit 2025

23. dubna 2025
O2 universum Praha

Digital transformation summit

Staňte se lídrem digitální transformace: Inovujte, automatizujte, využijte sílu AI

d
h
m
s

Zazní příběhy digitální transformace z firem:

Největší konference o digitální transformaci v ČR

1

Salesforce keynote

8

Inspirujících přednášek

5

Hodin sdílení

Vítejte na 6. ročníku summitu

Jak si udržet konkurenční výhodu, pracovat s menšími zdroji a připravit firmu na digitální budoucnost?

Připojte se k nám 23. dubna 2025 v Praze a prozkoumejte, společně s manažery z oblasti obchodu, marketingu, IT i CEO, možnosti Salesforce platformy.

Co vás čeká?

Případové studie

Inspirujte se odborníky, kteří už z digitální transformace profitují. Co jim změna přinesla, co byla výzva a co by udělali jinak?

Networking

Odneste si zkušenosti od kolegů z jiných firem. Zapojte se do diskuse, neodcházejte  bez odpovědí.

Osobní konzultace

Jste B2B nebo B2C firma? Řešíte automatizaci vašich firemních procesů? Stavte se pro odpovědi v partnerské zóně. 

Reference

Program

Pestrost témat je na summitu zaručena. Většina programu probíhá paralelně ve dvou sálech. Vyberte si přednášky, které Vás nejvíce zajímají. 

 Všem registrovaným zašleme videozáznam z celé akce.

Letošní program Digital Transformation Summitu zveřejníme do 28. 2. 2025

13:00 - 13:30

Registrace & Welcome coffee

13:30

Zahájení summitu v Praze

Picture of Jiří Mach

Jiří Mach

CEO
Enehano

13:45

Salesforce Keynote | Agentforce: The Inevitable Evolution of Work –  Ready or Not, Here It Comes

The future of customer engagement isn’t human or AI—it’s both. With Agentforce, digital labor isn’t just an option; it’s the next inevitable step in how we scale, personalize, and revolutionize customer interactions. The real question isn’t if businesses will adopt autonomous AI agents, but how fast they can adapt. In this session, we’ll explore why Agentforce is not just augmenting work—it’s redefining it. Get ready to challenge old assumptions, rethink human potential, and step into a world where AI is not just an assistant, but an essential part of the workforce. The future isn’t coming—it’s already here. Are you keeping up?

Picture of Piotr Lobaczewski

Piotr Lobaczewski

Regional Sales Director, CEE | Digital Solutions
Salesforce

13:45

Moderuje

Picture of Lukáš Vavřín

Lukáš Vavřín

Business Analysis & Consulting
Enehano

14:15

Moderuje

Picture of Lukáš Rais

Lukáš Rais

CIO
Enehano

14:15

Jak je náročné převést 4 000 bankéřů na nové CRM, které jim opravdu pomáhá?

Od září 2024 prošla Česká spořitelna zásadní digitální změnou – převedením více než 4 000 bankéřů na Salesforce Financial Services Cloud. Jak si bankéři zvykli na nový ekosystém a jak Salesforce pomáhá při jejich každodenní práci? Ukážeme vám klíčové faktory úspěchu, jak Salesforce zefektivňuje finanční poradenství a jak jsme zkrátili přípravu na schůzku o více než 20 minut. Inspirujte se největším CRM projektem v CEE, který dosáhl NPS 8,6 z 10.

Vystupují

Picture of Michal Řehák

Michal Řehák

IT Area Lead
Česká spořitelna

Picture of Veronika Řeháková

Veronika Řeháková

Domain Lead - Digital CRM
Česká spořitelna

Picture of Jiří Mach

Jiří Mach

CEO
Enehano

14:15

B2B obchod poháněný daty

B2B obchod se bez moderních technologií neobejde. Datové nástroje, automatizace a AI pomáhají obchodníkům cílit na správné firmy, personalizovat přístup a efektivně řídit procesy. Výsledkem jsou úspěšnější schůzky a lepší obchodní výsledky. Přednáška ukáže, jak technologie mění B2B prodej – od práce s daty po automatizaci rutinních úkolů. Chcete prodávat chytřeji a efektivněji? Přijďte se inspirovat.

Vystupují

Picture of Martin Hošek

Martin Hošek

Sales
Imper CZ

14:45

Jak U. S. Steel mění výrobu se Salesforce a SAP? Praktické zkušenosti z digitalizace

U. S. Steel Košice se vydal cestou digitalizace, aby zefektivnil provoz a připravil se na budoucí výzvy. Jaké faktory odstartovaly tento proces a jakou roli v něm hraje mateřská společnost v USA? Jaké klíčové nástroje si podnik vybral, podle jakých kritérií a jak dlouho trvá implementace v rozsáhlém výrobním prostředí? Rozhovor přinese praktické zkušenosti nejen s propojením systémů, ale i pohled na další kroky v digitální strategii. Přijďte si poslechnout, co digitalizace znamená pro výrobní sektor v praxi.

Vystupují

Picture of  Ľuboš Sova

Ľuboš Sova

Key Manager Digital Office
U.S. Steel

Picture of Tomáš Žatkovič

Tomáš Žatkovič

Director OTC
U.S. Steel

Picture of Jaroslav Luc

Jaroslav Luc

Business Unit Leader
Enehano

14:45

Očekávání zákazníků versus realita zákaznického servisu v Retailu

Zákazníci očekávají rychlý, propojený a personalizovaný servis – a technologie jim ho často poskytují dřív než samotní retaileři. Generativní AI změnila očekávání i nároky na zákaznickou zkušenost. Přijďte zjistit, jak propojit in-store a digitál, využít data i AI a nabídnout novou úroveň služeb, která odpovídá dnešní realitě a zvyšuje loajalitu.

Vystupují

Picture of Jan Moravec

Jan Moravec

Senior Account Executive
Salesforce

15:15

Občerstvení & networking

15:45

CRM jako hub pro mobilní aplikace (nejen) pro záchranu životů

Edwards Lifesciences je globální lídr v oblasti biomedicínských inovací se zaměřením na kardiovaskulární technologie. Salesforce zde hraje zásadní roli – nejen při řízení vztahů se zákazníky, ale i v terénu, kde podporuje plánování a realizaci životně důležitých zákroků, jako je výměna srdeční chlopně. Slávek se podělí o klíčové výzvy a inovativní přístupy, které umožnily využití Salesforce jako centrálního hubu pro mobilní aplikace – včetně řešení pro práci v offline režimu.

Vystupují

Picture of Jaroslav Dufek

Jaroslav Dufek

Senior Director IT, EMEAC & Latin America
Edwards Lifesciences

15:45

Transformace kontaktního centra ČSOB Pojišťovny: Konsolidace distribučních sítí do jednoho CRM

ČSOB Pojišťovna využívá Salesforce k řízení interní distribuční sítě a rozhodla se na tuto platformu přesunout i své kontaktní centrum. V rozhovoru se s námi Lucie podělí o motivaci k této změně, výzvách spojených s přechodem kontaktního centra na nové řešení a o svých dalších plánech.

Vystupují

Picture of Lucie Brandová

Lucie Brandová

Vedoucí oddělení Back Office
ČSOB Pojišťovna

Picture of Jiří Mádl

Jiří Mádl

Delivery Manager
Enehano

16:15

Data v pohybu: Governance jako klíč k přesnosti a kvalitě

V dynamickém světě logistiky se správná data stávají klíčovým prvkem efektivity a strategického rozhodování. Jak zajistit, aby informace byly jednotné, přesné a poskytovaly skutečnou hodnotu? Povíme Vám, proč se DPD rozhodlo zaměřit na data governance, jaký přístup jsme zvolili a jaké synergie vznikají při řízeném zlepšování kvality dat vedoucí k harmonizací byznysových definic a budováním důvěry v data napříč celou organizací

Vystupují

Picture of Vladimír Püschner

Vladimír Püschner

IT, Project & Innovations Director
DPD

Picture of Milan Bodlák

Milan Bodlák

CEO
BeHive Data

16:15

Jak jsme restartovali věrnostní program a CRM pro REWE Group

Pohled do zákulisí transformace věrnostních programů a CRM strategií ve skupině REWE. Ukážeme, jak jsme redesignovali věrnostní programy napříč CEE, posílili CRM operace pomocí strategické segmentace a personalizovaných lifecycle strategií. Klíčové poznatky a praktické zkušenosti z projektů, které ovlivnily téměř 10 milionů zákazníků REWE.

Vystupují

Picture of Štěpán Hykš

Štěpán Hykš

Chief Delivery Officer & Business Consultant
Addvery

16:45

Budoucnost byznysu: Jak data a AI mění pravidla hry

Kvalitní data a využívání AI agentů jsou propojené nádoby.  Jednotná a aktuální data AI agenti využívají k personalizovaným, rychlým a efektivním rozhodnutím v reálném čase. Společně přinášejí inteligentní automatizaci, vyšší efektivitu a lepší zákaznickou zkušenost. 

V panelové diskuzi se zaměříme na klíčové otázky:

  • Strategická role dat – Jak data transformují fungování organizací?
  • Automatizace a efektivita – Jak kombinace AI a dat mění firemní procesy?
  • Budoucnost práce – Jaké dovednosti budou klíčové v AI-driven světě? 

 

Věříte, že do roku 2030 bude více než 30 % pracovních úkolů automatizováno? (Zdroj: McKinsey) Přijďte diskutovat s odborníky a zjistit, co to znamená pro váš byznys. 

 

Moderuje

Picture of Jiří Mach

Jiří Mach

CEO
Enehano

Diskutují

Picture of Lukáš Pudil

Lukáš Pudil

Personalization Tribe Lead / Director
Česká spořitelna

Picture of Július Čunderlík

Július Čunderlík

CSO
Qest technologies

Picture of Ondřej Kuchta

Ondřej Kuchta

Co - Founder
ScaleVoice

Picture of Tomáš Stegura

Tomáš Stegura

Executive Director Corporate & SME Segment management
ČSOB

17:30

Shrnutí konference a pozvání na skleničku

Vystupují

Picture of Lukáš Vavřín

Lukáš Vavřín

Business Analysis & Consulting
Enehano

Vstupenky

Onsite

400 €

Registrace

Máte-li VIP kód, vložte jej do pole Enter promo code v horní části formuláře a potvrďte apply. Následuje dvoufázová registrace. Nezapomeňte vyplnit obě části. V případě dotazů, prosím, využijte kontaktní formulář ve spodní části.

Organizátor

Partneři

Děkujeme za podporu a důvěru partnerům summitu

Generální partner

Partneři

Hlavní mediální partner

Mediální partneři

Místo konání

Nenechte si ujít networking v O2 universum a vyměňte si zkušenosti s manažery obchodu, marketingu, IT i CEOs osobně.

Často kladené dotazy

Pro využití PROMO kódu, prosím, využijte modrý link v horní části registračního formuláře „Enter promo code“ (po vložení kódu nutno ještě potvrdit „apply“).  V případě potíží se obraťte na e-mail lucie.klimperova@enehano.cz.

Ano. Pokud máte zájem o vystavení daňového dokladu, vyplňte formulář s fakturačními údaji a do 7 pracovních dní Vám jej zašleme. V případě nejasností nás kontaktujte na fakturace@enehano.cz.  

Nejlépe se k nám dostanete metrem ze stanice Vysočanská a následně autobusem 375 na zastávku Českomoravská. 

Dále můžete využít tramvajového spojení a vystoupit na stanici Arena Libeň jih. Možné spoje naleznete na www.dpp.cz. 

Pokud vám nevadí, že přijdete o závěrečný slavnostní přípitek, je možné přijet autem a využít parkoviště v Galerii Harfa nebo Parkovací dům O2 areny. 

V případě, že se rozhodnete jet za námi autem, můžete využít parkoviště v Galerii Harfa nebo Parkovací dům O2 areny. 

Enehano se zařadilo k firmám s konceptem CSR (Corporate Social Responsibility) jako jedním ze stěžejních závazků. Budeme rádi, když tento závazek podpoříte, a budete mít QR kód pouze v e-mailu (v mobilním telefonu). QR kód najdete v e-mailu s potvrzením registrace. Jsme připraveni si Vaši registraci vyhledat i podle jména. 

Jak vypadal DTS 2024?

Připomeňme si energií nabitou atmosféru 5. ročníku 🚀Digital Transformation Summitu, kterou tvořilo přes  400 účastníků. 

Zjistili jsme, jak digitalizaci obchodu, marketingu či jiných interních procesů pojaly firmy jako  Česká spořitelna, Bobcat, Vekra, ČSOB Pojišťovna, Swan, Heureka, RBI  nebo KPMG.

Fotogalerie

Kontaktujte nás

Lucie Klimperová
Event Specialist