
23. dubna 2025
O2 universum Praha
Digital transformation summit
Staňte se lídrem digitální transformace: Inovujte, automatizujte, využijte sílu AI
Zazní příběhy digitální transformace z firem:








Největší konference o digitální transformaci v ČR
1
Salesforce keynote
8
Inspirujících přednášek
5
Hodin sdílení
Vítejte na 6. ročníku summitu
Jak si udržet konkurenční výhodu, pracovat s menšími zdroji a připravit firmu na digitální budoucnost?
Připojte se k nám 23. dubna 2025 v Praze a prozkoumejte, společně s manažery z oblasti obchodu, marketingu, IT i CEO, možnosti Salesforce platformy.
Co vás čeká?

Případové studie
Inspirujte se odborníky, kteří už z digitální transformace profitují. Co jim změna přinesla, co byla výzva a co by udělali jinak?

Networking
Odneste si zkušenosti od kolegů z jiných firem. Zapojte se do diskuse, neodcházejte bez odpovědí.

Osobní konzultace
Jste B2B nebo B2C firma? Řešíte automatizaci vašich firemních procesů? Stavte se pro odpovědi v partnerské zóně.
Reference
Digital Transformation Summit přinesl zajímavý pohled přes různá odvětví, nejen bankovnictví, jak využívat Salesforce, jaké jsou benefity a na co se zaměřit při implementaci.
Jan
Project Manager, Česká spořitelna
Bylo velice zajímavé slyšet, jak se transformuje nejen ve finančním sektoru, ale také třeba ve výrobní Vekře.
Josef
Business Development Director CZ/SK, Revolt BI
Zaujímavé informácie, postrehy a skúsenosti z praxe. Pripravujeme sa na digitalizáciu, takže informácie takto pokope boli prínosom. Ďakujem.
Petronela
Špecialista, Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Ja som veľmi vďačná za tak vysokú kvalitu prednášok a ukážok z praxe. Perfektná možnosť zužitkovania a implementácie do firiem. Ďakujem 🙂
Gita
Marketing Director, AngEllie s.r.o.
Zajímavá byla úvodní přednáška od keynote speakera ze Salesforce. A určitě i zkušenosti a use casy klientů. I způsob prezentace - Enehano + klient.
Zuzana
Strategic Consultant, digitWin
Digital Transformation Summit přinesl zajímavý pohled přes různá odvětví, nejen bankovnictví, jak využívat Salesforce, jaké jsou benefity a na co se zaměřit při implementaci.
Jan
Project Manager, Česká spořitelna
Bylo velice zajímavé slyšet, jak se transformuje nejen ve finančním sektoru, ale také třeba ve výrobní Vekře.
Josef
Business Development Director CZ/SK, Revolt BI
Zaujímavé informácie, postrehy a skúsenosti z praxe. Pripravujeme sa na digitalizáciu, takže informácie takto pokope boli prínosom. Ďakujem.
Petronela
Špecialista, Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Ja som veľmi vďačná za tak vysokú kvalitu prednášok a ukážok z praxe. Perfektná možnosť zužitkovania a implementácie do firiem. Ďakujem 🙂
Gita
Marketing Director, AngEllie s.r.o.
Zajímavá byla úvodní přednáška od keynote speakera ze Salesforce. A určitě i zkušenosti a use casy klientů. I způsob prezentace - Enehano + klient.
Zuzana
Strategic Consultant, digitWin
Program
Pestrost témat je na summitu zaručena. Většina programu probíhá paralelně ve dvou sálech. Vyberte si přednášky, které Vás nejvíce zajímají.
Všem registrovaným zašleme videozáznam z celé akce.
Letošní program Digital Transformation Summitu zveřejníme do 28. 2. 2025







13:00 - 13:30
Registrace & Welcome coffee
13:45
Salesforce Keynote | Agentforce: The Inevitable Evolution of Work – Ready or Not, Here It Comes
The future of customer engagement isn’t human or AI—it’s both. With Agentforce, digital labor isn’t just an option; it’s the next inevitable step in how we scale, personalize, and revolutionize customer interactions. The real question isn’t if businesses will adopt autonomous AI agents, but how fast they can adapt. In this session, we’ll explore why Agentforce is not just augmenting work—it’s redefining it. Get ready to challenge old assumptions, rethink human potential, and step into a world where AI is not just an assistant, but an essential part of the workforce. The future isn’t coming—it’s already here. Are you keeping up?

Piotr Lobaczewski
Regional Sales Director, CEE | Digital Solutions
Salesforce
14:15
Jak je náročné převést 4 000 bankéřů na nové CRM, které jim opravdu pomáhá?
Od září 2024 prošla Česká spořitelna zásadní digitální změnou – převedením více než 4 000 bankéřů na Salesforce Financial Services Cloud. Jak si bankéři zvykli na nový ekosystém a jak Salesforce pomáhá při jejich každodenní práci? Ukážeme vám klíčové faktory úspěchu, jak Salesforce zefektivňuje finanční poradenství a jak jsme zkrátili přípravu na schůzku o více než 20 minut. Inspirujte se největším CRM projektem v CEE, který dosáhl NPS 8,6 z 10.
Vystupují

Michal Řehák
IT Area Lead
Česká spořitelna

Veronika Řeháková
Domain Lead - Digital CRM
Česká spořitelna

Jiří Mach
CEO
Enehano
14:15
B2B obchod poháněný daty
B2B obchod se bez moderních technologií neobejde. Datové nástroje, automatizace a AI pomáhají obchodníkům cílit na správné firmy, personalizovat přístup a efektivně řídit procesy. Výsledkem jsou úspěšnější schůzky a lepší obchodní výsledky. Přednáška ukáže, jak technologie mění B2B prodej – od práce s daty po automatizaci rutinních úkolů. Chcete prodávat chytřeji a efektivněji? Přijďte se inspirovat.
Vystupují

Martin Hošek
Sales
Imper CZ
14:45
Jak U. S. Steel mění výrobu se Salesforce a SAP? Praktické zkušenosti z digitalizace
U. S. Steel Košice se vydal cestou digitalizace, aby zefektivnil provoz a připravil se na budoucí výzvy. Jaké faktory odstartovaly tento proces a jakou roli v něm hraje mateřská společnost v USA? Jaké klíčové nástroje si podnik vybral, podle jakých kritérií a jak dlouho trvá implementace v rozsáhlém výrobním prostředí? Rozhovor přinese praktické zkušenosti nejen s propojením systémů, ale i pohled na další kroky v digitální strategii. Přijďte si poslechnout, co digitalizace znamená pro výrobní sektor v praxi.
Vystupují

Ľuboš Sova
Key Manager Digital Office
U.S. Steel

Tomáš Žatkovič
Director OTC
U.S. Steel

Jaroslav Luc
Business Unit Leader
Enehano
14:45
Očekávání zákazníků versus realita zákaznického servisu v Retailu
Zákazníci očekávají rychlý, propojený a personalizovaný servis – a technologie jim ho často poskytují dřív než samotní retaileři. Generativní AI změnila očekávání i nároky na zákaznickou zkušenost. Přijďte zjistit, jak propojit in-store a digitál, využít data i AI a nabídnout novou úroveň služeb, která odpovídá dnešní realitě a zvyšuje loajalitu.
Vystupují

Jan Moravec
Senior Account Executive
Salesforce
15:15
Občerstvení & networking
15:45
CRM jako hub pro mobilní aplikace (nejen) pro záchranu životů
Edwards Lifesciences je globální lídr v oblasti biomedicínských inovací se zaměřením na kardiovaskulární technologie. Salesforce zde hraje zásadní roli – nejen při řízení vztahů se zákazníky, ale i v terénu, kde podporuje plánování a realizaci životně důležitých zákroků, jako je výměna srdeční chlopně. Slávek se podělí o klíčové výzvy a inovativní přístupy, které umožnily využití Salesforce jako centrálního hubu pro mobilní aplikace – včetně řešení pro práci v offline režimu.
Vystupují

Jaroslav Dufek
Senior Director IT, EMEAC & Latin America
Edwards Lifesciences
15:45
Transformace kontaktního centra ČSOB Pojišťovny: Konsolidace distribučních sítí do jednoho CRM
ČSOB Pojišťovna využívá Salesforce k řízení interní distribuční sítě a rozhodla se na tuto platformu přesunout i své kontaktní centrum. V rozhovoru se s námi Lucie podělí o motivaci k této změně, výzvách spojených s přechodem kontaktního centra na nové řešení a o svých dalších plánech.
Vystupují

Lucie Brandová
Vedoucí oddělení Back Office
ČSOB Pojišťovna

Jiří Mádl
Delivery Manager
Enehano
16:15
Data v pohybu: Governance jako klíč k přesnosti a kvalitě
V dynamickém světě logistiky se správná data stávají klíčovým prvkem efektivity a strategického rozhodování. Jak zajistit, aby informace byly jednotné, přesné a poskytovaly skutečnou hodnotu? Povíme Vám, proč se DPD rozhodlo zaměřit na data governance, jaký přístup jsme zvolili a jaké synergie vznikají při řízeném zlepšování kvality dat vedoucí k harmonizací byznysových definic a budováním důvěry v data napříč celou organizací
Vystupují

Vladimír Püschner
IT, Project & Innovations Director
DPD

Milan Bodlák
CEO
BeHive Data
16:15
Jak jsme restartovali věrnostní program a CRM pro REWE Group
Pohled do zákulisí transformace věrnostních programů a CRM strategií ve skupině REWE. Ukážeme, jak jsme redesignovali věrnostní programy napříč CEE, posílili CRM operace pomocí strategické segmentace a personalizovaných lifecycle strategií. Klíčové poznatky a praktické zkušenosti z projektů, které ovlivnily téměř 10 milionů zákazníků REWE.
Vystupují

Štěpán Hykš
Chief Delivery Officer & Business Consultant
Addvery
16:45
Budoucnost byznysu: Jak data a AI mění pravidla hry
Kvalitní data a využívání AI agentů jsou propojené nádoby. Jednotná a aktuální data AI agenti využívají k personalizovaným, rychlým a efektivním rozhodnutím v reálném čase. Společně přinášejí inteligentní automatizaci, vyšší efektivitu a lepší zákaznickou zkušenost.
V panelové diskuzi se zaměříme na klíčové otázky:
- Strategická role dat – Jak data transformují fungování organizací?
- Automatizace a efektivita – Jak kombinace AI a dat mění firemní procesy?
- Budoucnost práce – Jaké dovednosti budou klíčové v AI-driven světě?
Věříte, že do roku 2030 bude více než 30 % pracovních úkolů automatizováno? (Zdroj: McKinsey) Přijďte diskutovat s odborníky a zjistit, co to znamená pro váš byznys.
Moderuje

Jiří Mach
CEO
Enehano
Diskutují

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director
Česká spořitelna

Július Čunderlík
CSO
Qest technologies

Ondřej Kuchta
Co - Founder
ScaleVoice

Tomáš Stegura
Executive Director Corporate & SME Segment management
ČSOB
17:30
Shrnutí konference a pozvání na skleničku
Vystupují

Lukáš Vavřín
Business Analysis & Consulting
Enehano
Vstupenky
Registrace
Máte-li VIP kód, vložte jej do pole Enter promo code v horní části formuláře a potvrďte apply. Následuje dvoufázová registrace. Nezapomeňte vyplnit obě části. V případě dotazů, prosím, využijte kontaktní formulář ve spodní části.
Místo konání
Nenechte si ujít networking v O2 universum a vyměňte si zkušenosti s manažery obchodu, marketingu, IT i CEOs osobně.
Často kladené dotazy
Pro využití PROMO kódu, prosím, využijte modrý link v horní části registračního formuláře „Enter promo code“ (po vložení kódu nutno ještě potvrdit „apply“). V případě potíží se obraťte na e-mail lucie.klimperova@enehano.cz.
Ano. Pokud máte zájem o vystavení daňového dokladu, vyplňte formulář s fakturačními údaji a do 7 pracovních dní Vám jej zašleme. V případě nejasností nás kontaktujte na fakturace@enehano.cz.
Nejlépe se k nám dostanete metrem ze stanice Vysočanská a následně autobusem 375 na zastávku Českomoravská.
Dále můžete využít tramvajového spojení a vystoupit na stanici Arena Libeň jih. Možné spoje naleznete na www.dpp.cz.
Pokud vám nevadí, že přijdete o závěrečný slavnostní přípitek, je možné přijet autem a využít parkoviště v Galerii Harfa nebo Parkovací dům O2 areny.
V případě, že se rozhodnete jet za námi autem, můžete využít parkoviště v Galerii Harfa nebo Parkovací dům O2 areny.
Enehano se zařadilo k firmám s konceptem CSR (Corporate Social Responsibility) jako jedním ze stěžejních závazků. Budeme rádi, když tento závazek podpoříte, a budete mít QR kód pouze v e-mailu (v mobilním telefonu). QR kód najdete v e-mailu s potvrzením registrace. Jsme připraveni si Vaši registraci vyhledat i podle jména.
Jak vypadal DTS 2024?

Připomeňme si energií nabitou atmosféru 5. ročníku 🚀Digital Transformation Summitu, kterou tvořilo přes 400 účastníků.
Zjistili jsme, jak digitalizaci obchodu, marketingu či jiných interních procesů pojaly firmy jako Česká spořitelna, Bobcat, Vekra, ČSOB Pojišťovna, Swan, Heureka, RBI nebo KPMG.
Fotogalerie
Kontaktujte nás
